International collaboration in PhD Studies: co-supervision (cotutelle) theses | 18 de abril

El próximo 18 de abril de 2024, a las 10:00hrs., se organiza la sesión “International collaboration in PhD Studies: co-supervision (cotutelle) theses”. Esta jornada se dedicará a una de las oportunidades de internacionalización de los estudios de doctorado: las tesis en régimen de cotutela. Se explicará en qué consisten, principal normativa, y el procedimiento de tramitación de estos convenios en la UVa.

La sesión se impartirá en inglés en el Salón de Grados de la Facultad de Económicas. Durará aproximadamente 40 minutos.

Más información

Esta sesión se realiza como parte del programa de profesores visitantes del Erasmus+ KA171

🔗Servicios de Relaciones Internacionales de la UVa

🔗Tesis doctorales en cotutela internacional

English translation

The session “International collaboration in PhD Studies: co-supervision (cotutelle) theses” will take place in April 18, 2024, at 10:00 a.m. This informative session will focus on one of the opportunities for internationalization of PhD studies: international cosupervision of doctoral theses. Several important issues will be explained, such as what cotutelles are, the main rules applicable, as well as the procedure for processing these co-supervision agreements at UVa.

The session will be delivered in English in Salón de Grados inside Facultad de Económicas. The session will last 40 minutes approximately.

For further information

This session is organized as part of the Erasmus+ KA171 visiting lecturer program.

🔗UVa International Relations Services

🔗Doctoral theses in international co-supervision